مدل های کاغذ دیواری برای بزرگ جلوه دادن خانه
تاریخ : دو شنبه 3 خرداد 1400
نویسنده : لیمویی

انواع مدل های کاغذ دیواری و کاربردهای آن

در دنیای امروز بیش از هزاران آلبوم کاغذ دیواری با طرح و رنگ های مختلف وجود دارد و این خود نشان دهنده این است که کاغذ دیواری اصلی ترین و پرطرفدارترین نوع دیوارپوش بین همگان است. در گذشته با توجه به تنوع کم و محدود کاغذ دیواری قدرت انتخاب افراد را محدود می کرد اما با گسترش و توسعه روز افزون در تولید کاغذ دیواری در طرح و رنگ های بیشتر، قدرت افراد را در انتخاب نه تنها بیشتر نکرده است حتی سخت تر هم کرده است.

امروزه غالبا افراد بیشتر از کاغذ دیواری ساده و تک رنگ مثل کاغذ دیواری قرمز، کاغذ دیواری بنفش، کاغذ دیواری آبی، کاغذ دیواری سفید، کاغذ دیواری سبز، کاغذ دیواری نارنجی، کاغذ دیواری طوسی، کاغذ دیواری قهوه ای، کاغذ دیواری مشکی، کاغذ دیواری نقره ای، کاغذ دیواری طلایی، کاغذ دیواری زرد به جای نقاشی رنگ روغن استفاده می کنند و دیگر مجبور نیستند وقت زیادی را صرف کنند و حتی خبری از بوی رنگ در فضای منزل شان نخواهد بود.

البته از همان ابتدا طرح و رنگ های کاغذ دیواری شاید ظاهری معمولی با طرح های ساده داشتند اما بعضی از طرح های آن دوران مثل کاغذ دیواری با طرح گل داماسک به شدت پر طرفدار بود به طوری که هنوز با گذشت این همه سال طرح های کلاسیک و به یادماندنی همچنان بین مردم دنیا محبوبیت خود را به خوبی حفظ کرده است. اما از آن طرف طراحان با توجه به نقش و اهمیت طبیعت در زندگی افراد رفته رفته طرح های مختلفی از کاغذ دیواری گلدار در سبک ها متفاوت و برای دکوراسیون های مختلف طراحی کرده اند.

گرچه هر روز با رشد و توسعه تکنولوژی صنعت چاپ و طراحی و تولید نرم افزارهای مختلف برای ارائه حرفه ای تر کارهای گرفیکی طراحان کاغذ دیواری، آلبوم هایی با طرح های متفاوت و خیلی زیباتر از طرح های قدیمی را روانه بازار دکوراسیون کردند و با رشد و توسعه این فناوری کاغذ دیواری سه بعدی طراحی و تولید شد. البته پس از آن کاغذ دیواری پشت برچسب دار طراحی و تولید شد که بدون نصاب و هیچ نوع چسب مخصوصی هر کسی می تواند فضای اتاق خود را طراحی کند و قطعا در آینده با تولیدات جدید و متفاوت تری از انواع مدل های کاغذ دیواری روبه رو خواهیم بود و به همین جهت در مورد هر کدام از مدل های آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

مدل های کاغذ دیواری گلدار

کاغذ دیواری گلدار یکی از زیباترین مدل های کاغذ دیواری است. طرح و رنگ های کاغذ دیواری گلدار به شکلی است که می توانید طرح و رنگ مناسب فضای خود را به راحتی انتخاب کنید. بین تمامی نمونه طرح کاغذ دیواری گلدار، کاغذ دیواری با طرح گل داماسک بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده است. گرچه بیشتر از این طرح در فضاهایی با دکوراسیون کلاسیک بیشترین استفاده را دارد. اما برخی به خاطر زیبایی جالب توجه و خاصی که طرح گل داماسک به فضا اتاق می دهد از آن در قسمت های خاص مثل پشت تخت خواب و پشت تلویزیون هم استفاده می کنند.

مرجع مطلب مدل های کاغذ دیواری برای بزرگ جلوه دادن خانه


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید